1. Hvordan skal jeg ta vare på mitt armbånd
    • Med tanke på materialet Le Rêve produkter er laget av, er det viktig at de blir ivaretatt med særlig omhu. Alle sølv- eller gullbelagte elementer kan etter hvert miste glansen, men matteringen skjer mye raskere hvis materialet kommer i kontakt med rense- og vaskemidler, sterke skjønnhets-/hudpleieprodukter som parfyme, samt i kontakt med vann. Denne prosessen er i utgangspunktet avhengig av måten man bruker produktene på. Matingen er dermed ikke en feil produsenten kan lastes for. Vi anbefaler også å ta av seg smykkene før bading, treningsaktiviteter og før man legger seg for å sove.

For å opprettholde anhengenes best mulige tilstand, anbefaler vi videre regelmessig rensing med en poleringsklut av god kvalitet.

  1. Kan jeg kjøpe til en ny anheng til en ferdig lagt armbånd
    • Det er selvfølgelig mulig. For å legge til et nytt anheng til et eksisterende armbånd er det best å ta kontakt med oss for å få nærmere opplysninger og sende oss ditt armbånd til følgende adresse:

Le Rêve

Blakstad Hageby 5D

1392 Vettre

  1. Er det mulig å bytte tråd farge eller anheng i ferdiggjorde armbånd?
    • Hvert ferdiggjorde armbånd kan endres. Bare trykk på "tilpass" som vil ta armbåndet til kreatøren. Du kan endre anheng, trådfarge og legge til et nytt anheng.
  2. Hvordan kan jeg justere trådlengden?
    • Tråden reguleres ved hjelp av to glideknuter slik at armbåndet kan bli trangere eller videre, og kan tilpasses etter ønske.
  3. Hvor lang tid tar det fra bestilling til levering av smykket?
    • Lengst leveringstid er på 14 dager, men vi gjør sitt beste for å korte ned ventetiden til minimum.
  4. Kan jeg justere trådlengen på et armbånd med lås?
    • Armbånd med lås kan også reguleres ved hjelp av to glideknuter.
  5. Er det mulig å bytte trådfarge og hvor mye koster det?
    • Det er mulig å bytte trådfarge i armbåndet og det koster ingenting. For å bytte trådfarge send oss armbåndet ditt til følgende adresse:

Le Rêve

Blakstad Hageby 5D

1392 Vettre

  1. Kan jeg sove og svømme med smykket på?
    • Vi anbefaler å ta av seg smykkene før bading og treningsaktiviteter og før man legger seg for å sove.
  2. Hvordan utføres graveringen?
    • Alle våre smykker er håndgravert
  3.  Kan jeg sjekke statusen på bestillingen?
    • Du kan når som helst sjekke statusen på bestillingen din. For å gjøre det, må du være registrert som kunde hos oss. Logge deg inn,  gå til MyLR-panelet og så klikke på Mine Bestillinger. Har du behov for nærmere informasjon, kan du også ta kontakt med oss her.
  4.  Er det mulig å angre/avbestille eller endre min bestilling?
    • Du har vanlig 14 dagers angrerett på alle våre produkter.

Legg merke til at angreretten gjelder ikke for smykker med gravering på.

  1.  Hvilke betalingsformer akseptere dere?
    • Alle betalinger hos oss er behandlet av PayPal, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.